Urpop | editie 39 | Projecten | MINE design | Myren Cakiroglu
MINE, design, MINE design, grafisch, ontwerpen, myren, cakiroglu, myren cakiroglu, maastricht, Maastricht,
601
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-601,bridge-core-1.0.4,,qode_grid_1200,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.0.9,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

Urpop editie 39

Over dit project

Bij deze opdracht was het doel om drie geheel verschillende concepten te creëren voor Urpop. Urpop is een gratis toegankelijk popfestival en zorgt er iedere Hemelvaartsdag weer voor dat er duizenden muziekliefhebbers naar Urmond afreizen. Mijn eerste concept straalt een rock-‘n-roll vibe uit. Mijn tweede concept is met vele diverse kleuren om zo uit te drukken dat het een echt feest is met voor iedereen. Mijn derde concept is gebaseerd op het fenomeen geluidsgolven. Want alles wat we horen heeft te maken met geluidsgolven. Dus ook muziek en de mensen met wie je op het festival bent. Daarnaast zit in alle concepten primair het klassieke Urpop rood.